Ferrari & Maserati Authorized Dealer

Ghibli Hybrid

Om Bilen

Den elektriske gnist antænder Maseratis fremtid. 
Den nye Ghibli Hybrid repræsenterer et af de mest ambitiøse projekter for Maserati, som efter annonceringen af ​​den nye motor til MC20 superbilen, bevæger sig endnu et skridt mod fremtiden.

Valget om at introducere hybridteknologien på Ghibli-sedanen er ikke tilfældigt: som én af Maserati’s bedst sælgende modeller, gav det mening at denne skulle være pilot-model for hybridteknologien. Faktisk var udfordringen for Maserati at komme ind i elektrificeringens verden, uden at ændre brandets kernefilosofi og værdier. Resultatet?
Skabelsen af ​​den bedst mulige hybrid. Hvad mere er, at Ghibli Hybrid bevarer den umiskendelige lyd, der altid har kendetegnet enhver Maserati. Ankomsten af ​​den nye Ghibli Hybrid udvider således Maserati-serien, som nu er endnu mere konkurrencedygtig og lydhør over for markedets krav.

DESIGN
Ghibli Hybrid har modtaget et mildt og moderne facelift, som ikke går på kompromis med det originale design.
Fællesnævneren for faceliftet, som er udviklet af Centro Stile Maserati, er den blå farve, der er valgt til at identificere alle biler med hybridteknologi og den nye verden, som de repræsenterer.

Udvendigt karakteriserer den blå farve de tre ikoniske sideluftkanaler, bremsekaliberne og tordenbolten i den omridset af treforken på den bageste søjle. Den samme blå farve dukker op igen inde i bilen, f.eks. på sædernes broderede sømme. Den nye Ghibli Hybrid introducerer også en ny og redesignet frontgrill, med reference til en stemmegaffel, som er en musikalsk enhed, der udsender en lyd af ekstrem renhed, ligesom bilen. Der er væsentlige ændringer bag på bilen, hvor baglygterne er blevet fuldstændigt omformet med en boomerang-lignende profil inspireret af 3200 GT og Alfieri-konceptbilen. 

MILD HYBRID
I perfekt harmoni med sit DNA har Maserati valgt en hybridløsning, der primært fokuserer på forbedring af ydeevnen, samtidig med at brændstofforbruget reduceres og emissionerne reduceres. Hybridteknologien udnytter kinetisk energi, som bilen genererer under nedbremsning. Den innovative drivlinje, er resultatet af et dybdegående udviklingsarbejde, som teknikere og ingeniører fra Maserati Innovation Lab i Modena. Resultatet er en forbrændingsmotor (4 cylindre, turbo, en slagvolumen på 2,0 l) med en 48 volt generator og en ekstra elektrisk kompressor (e-Booster), understøttet af et batteri.Batteriet er monteret bag på bilen med fordele i form af forbedret vægtfordeling. Hele løsningen er unik for segmentet og er den første i en ny generation af drivlinjer, med den perfekte afvejning mellem ydeevne, effektivitet og køreglæde. 

 

Priser og finansiering

Pris u. afgift: DKK 460.000,-

 

12 MDR. LEASINGEKSEMPEL

Mdl. YDELSE: DKK 17.995,- INKL. MOMS OG KASKOFORSIKRING


FØRSTEGANGSYDELSE: DKK 127.500,- INKL. MOMS


RESTVÆRDI: DKK 368.000,- EKSKL. MOMS OG AFGIFT

Når du udfylder formularen, afleverer du dine personlige oplysninger i vores varetægt. Vi lover at passe godt på dem. Læs vores betingelser her.

Specifikationer
Type
4-dørs sedan
Motorplacering
Front-Midt
Chassis
Selvbærende
Transmission
8-trins ZF automatgear
Modeldata
Motor
Type
L4 Mild Hybrid med eBooster & 48V BSG
Kompression
9.5:1
Boring x Slaglængde
84 X 90 MM
Slagvolumen
1998 CM3
Effekt
330 HK
Drejningsmoment
450 NM
Forbrug/gns.
10,4-11,7 km/l
Forbrug Co2 gns.
226 G/KM
Præstationer
Tophastighed
255 KM/T
0-100 Km/t
5,7 SEK
Dimensioner og vægt
Vægt (køreklar)
1950 KG
Kontakt
Sebastian Lander
Salg, Maserati
Tlf: 5355 5346